خیلی از شماها مدرس هستید. یک چیزی را دارید درس می‌دهید. یکی کامپیوتر درس می‌دهد، یکی فیزیک، یکی رومه‌نگاری و نویسندگی، یکی تعمیرات موبایل، یکی جامعه‌شناسی و روانشناسی، یکی برنامه‌نویسی، یکی مکانیکی و . 
در این‌جا مفهومی مطرح شده است به اسم مدرس مرجع. این را ژان بقوسیان خیلی پر و بال داده است. اما به نظر می‌رسد که همین بحث مدرس مرجع، نسبت بسیار مستقیمی با پرسونال برندینگ یا برندسازی شخصی دارد. اما چطور؟ با هم نکته‌هایی را در این باره مرور می‌کنیم. 

1.    برندینگ شخصی به چه دردی می‌خورد؟ به این درد می‌خورد که شما را از بین صدها و هزاران رقیبی که دارید، متمایز کرده و باعث انتخاب‌تان برای استخدام و پروژه و خرید و . شود. 
2.    مدرس مرجع نیز از همان ایده پرسونال برندیگ استفاده می‌کند؛ همان نظریه گاو بنفش ست گادین. این‌که باید متمایز و شاخص باشی، وگرنه راه به جایی نخواهی برد. 

ادامه مطلب

درس‌هایی که از فروشندگان مترو آموختم: سبک‌بال باشید، تند و هدفمند حرکت کنید

درس‌هایی که از فروشندگان مترو آموختم: تخصصی کار کردن

درس‌هایی که از فروشندگان مترو آموختم: استقامت و تسلیم نشدن

درس‌هایی که از فروشندگان مترو آموختم: جامعه هدف خود را به خوبی می‌شناسند

درس‌هایی که از فروشندگان مترو آموختم: در هر شرایطی راهی پیدا کن

همه چیز در موفقیت‌های ظاهری خلاصه نمی‌شود/ درس‌هایی که از محمدعلی نجفی،‌ شهردار اسبق تهران یاد گرفتم

لیورپول-بارسا؛ درس پایداری... هرگز، هرگز، هرگز تسلیم نشو؛ هرگز و باز هم هرگز...

یکی ,مدرس ,شخصی ,مرجع ,  ,برندینگ ,مدرس مرجع ,دارید، متمایز ,متمایز کرده ,کرده و ,که دارید،

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Jason دفتر اسناد رسمی 5 اصفهان اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری سلام الله علیها موسسه علمی و فرهنگی ولایت پویان شاهد خلاصه کتاب معرفت شناسی محمد حسین زاده تخفیف آموزش های همگانی دانلود کتاب تحقیق در عملیات ۱ عادل آذر alborzbaan